Direktlänk till inlägg 16 september 2014

Utvecklingssamtal check

Av Florran - 16 september 2014 18:15

Hej!
Nu har jag haft mitt utvecklingssamtal. Gick mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Det var mest positiva saker så det är bra.
Idag vet jag inte om jag ska springa eller inte för jag är sjukt trött. Jag somna klockan halv två igår och vakna halv sju så det var inte så najs. Jag fixa mina naglar bara för att jag tyckte dom såg hemska ut så det har jag roat mig med sedan har jag pluggat jätte mycket. Så efter maten blir det antingen löpning eller mer plugg!

Kram/ fröllan





kursiv text mina bina naglar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Florran - 2 oktober 2014 17:14

Nu ska jag börja träna rumpa och mage varje dag. Jag känner att dom behövs tränas upp. Jag vill ha lite större röv och lite magrutor. Har ni nån bra serie jag kan börja kolla? Jag kollar på PH och Big Brother men jag vill börja se nån annan! Idag...

Av Florran - 2 oktober 2014 00:00

Det var en av dom bättre konserterna jag vart på. Hon går inte bara upp och sjunger. Jon kan ta upp folk från publiken och pratar lite. Det var jätte kul. Här kommer lite bilder. Vi satt mycket närmre. Jag behövde aldrig kolla på storbildsskärmen. ...

Av Florran - 30 september 2014 20:08

Hej! Nu sitter jag i nån VIP avdelning för snart ska jag se lady gaga! Jag kan säga att det kanske inte va den bästa taktiken att gå på lady gaga för jag ska ha so prov imorrn! Aja kommer bilder inatt! Fröllan ...

Av Florran - 29 september 2014 21:36


Har någon några bra låt tips? Jag håller på att pluggar men har lyssnat igenom min lista 5 gånger så jag vill gärna ha lite bra låtar. Kommentera bra låtar men inga lugna för då kommer jag att somna! Puss fröllan ...

Av Florran - 28 september 2014 22:15

Hej jär kommer bilder från Finland. Idag är jag jätte trött har typ sovit hela dan. Jag är iallafall hemma igen. Jag är ganska stolt för jag köpte ingeting. Jag var nära på att köpa en nesisär, vet inte hur det stavas. Men idag var jag på city grossi...

Presentation

Hej på er alla som läser min blogg. Den här bloggen är om träning, vardag och lite till!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards